Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Trzyciąż - wypożyczalnia
(4)
Autor
Begg David
(1)
Czarny Bogusław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fischer Stanley
(1)
Freeman Edward R
(1)
Kramer Teodor
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Stoner James A.F
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing
(1)
Mikroekonomia
(1)
Organizacja
(1)
Zarządzanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Opisano szczegółowo między innymi narzędzia analizy ekonomicznej; popyt, podaż i rynek; decyzje konsumenta; konkurencję doskonałą i czysty monopol; konkurencję niedoskonałą. Zaprezentowano zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce, w tym analizę kryzysu finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Obejmuje wiedzę dotyczącą gospodarki doskonale konkurencyjnej (postępowanie konsumenta i producenta, funkcjonowanie firmy na rynku doskonale konkurencyjnym, równowaga cząstkowa i ogólna) oraz różnych form niedoskonałej konkurencji (m.in. rozmaite wizje przedsiębiorstwa, monopol, oligopol, teoria gier, rynki czynników produkcji, ryzyko, zawodność rynku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd.03. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238,[1] s. : rys., tabele ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierowanie to nowoczesny podręcznik obejmujący wszystkie istotne współczesne problemy nauki i praktyki organizacji i zarządzania. Stanowi wykład najnowszej wiedzy z tej dziedziny, jak również wprowadza w zagadnienia zarządzania XXI wieku. Czytelnik znajdzie w książce -- oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania -- omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników wyższego szczebla nowoczesnych organizacji (menedżer globalny), ekologiczne aspekty działalności, odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa, zagadnienia etyczne zawiązane z zarządzaniem, globalizacja gospodarki i działalności firmy, przedsiębiorczość, kultura organizacji, wielokulturowość, wzrastająca rola jakość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Trzyciąż - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej